Home SWEET home

Helgen har varit kul och barnen har skött sig bra. Musikalen blev kanon! Kyrkan var fullsatt och allt gick bra. Elias sa sin replik klockrent och hans mamma var stolt :-)
Bussresan hem gick förvånadsvärt fort. Vi stannade på Max i Norrköping och åt. Sen helt plötsligt hade vi passerat Västervik och började närma oss Oskarshamn... å så äntligen äntligen var vi i lilla fina Mönsterås igen !!
Vi hann hem till Solsidan, kul kul. Hihi så korkad Ove Sundberg är :-)

Nu ska jag fixa en mugg te och ladda om batterierna, för imorrn e det jobb igen. Först det gamla vanliga, sen till Huldas på kvällen !
Hinner jag så avslutar jag med körövning.. Fullt ös, as usual.

Det ska bli uuunderbart att krypa ner i min egen säng ikväll
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0