Gåshud !

Ser på fotbollsgalan (!) på tv. De visade ett klipp från "bragden i Berlin" och det va ju bara så häftigt !! Jag blir berörd av sport. Vilka hjältar. Förstår känslan att spela för sitt land !
I körkampen sjöng vi för Mönsterås ! Vårt älskade Mönsterås <3
Vår lilla köping :-)
Tack igen alla fantastiska körkollegor och allas vår underbara Ingegerd !! Tack snälla Ingegerd för förtroendet <3
Ikväll har vi haft psalmkväll i församlingshemmet. Vi = vi i vår kör Vox Nova och bästa Maggan. Det var trevligt och många fina psalmer dök upp. Mamma och Pappa kom och lyssnade - jag älskar er ;-)

Har ni hört den senaste reklamen från Elgiganten ???
Så himla skön den är ! Tjejen vill göra slut för att hon träffat en ny.. killen frågar vem.... hon svarar - din pappa ! Han svarar - Min farsa ? Men gud va kul , han har ju varit så himla deppig efter att morsan stack....Hahaha ! Min humor minsann ! Needå, jag är inte bitter :-)
Imorrn är jag ledig... tänkte baka bullar på förmiddan ! = extra bonuspoäng från min lillprins som verkligen ÄLSKAR bullar !

Guldbollen går till..... Zlatte ! As usual !

Tack å gooonatt
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0