Friday I'm in love

Önskar jag satt hemma med mina fina.
Jobbar kväll + sover jour... Fredag å allt... Jaja, pengar e ju aldrig fel !

Pratade med världens bästa mamma idag (alltså min) !! Vi bestämde att vi ska ha lite kalas på söndag, för Sara, som fyllde 8 år den 1 nov....
Det har lixom inte funnits nån tid för det innan.
Så efter kyrkan bjuder vi dem på lunch å nåt gott till kaffet :-)
Oj, så ordningsamt det lät.... well, that's me... sometimes !

Vad konstigt det är. Jag är jättevan att äta små portioner mat nu.
Men pizza förvånar mig varje gång !
Vi äter från pizzerian på fredagar på jobbet. Så när jag jobbade en fredag sist så beställde jag en gyrospizza. Delade den i 6 bitar. Åt en och frös ner de andra.
Ikväll värmde jag en av de bitarna. Hade lite pizzasallad till oxå. Fick som vanligt lämna kanten och lite kött.
Men alltså...
snacka om skillnad !!! Från en hel pizza + en burk sallad innan, till en sjättedels pizza utan kant och lite sallad !! Och jag blir jättemätt !
Billig i drift - oh yes !!
Ökat klädkonto - oh yes !!

Undra vem som åker ut på X factor ?

Nehe, nu blir det några omgångar WF innan kudden kallar!

Kör försiktigt
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0