Bullbak !

När barnen hade åkt till skolan fick jag en sån där konstig känsla i magen.... att det var nåt jag skulle göra idag. Rotade fram mitt liv, alltså almanackan och såg att, jaa, magkänslan stämde. Hade en inbokad tid på Previa (företagshälsovården) kl 8.30.
Nu är jag hemma igen. Det var ett jättebra läkarbesök ! Förändringarnas tid är här. Allt kan bara bli bättre !
Så fort jag kom hem så slängde jag ihop en bulldeg.
Snart luktar det ljuvligt i hela huset :-)
Varför finns det inte "luktagottihusetspray" med "nybakat-doft" ?? Fast det vore nog ytterst olämpligt i detta hus, då jag anar missljud från sonen... å sambon.... då de inser att några bakverk minsann inte är tillverkade!

Idag blir det nog mest jubel ;-)
Tänk om man skulle göra ett test ..
Det blir nog ca 100 bullar... Om man skulle duka fram ett fat med jäättemånga bullar och säga till familjen att de får ta så många bullar de vill....... Får se hur jag gör..

Nu ringde klockan, så det är dax för utbakning.

Ha en bra tisdag
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0