40 års kris ?

Funderar mycket nu för tiden. Vill byta jobb, flytta, vill aldrig flytta,sälja hästarna, köpa fler hästar, starta eget, hyra ut boxplatser, sälja transporten, börja hyra ut den, jobba ännu mera, tjäna pengar som 17 ! Är glad för det jag har. Vill byta ut allt. Vill bo i lägenhet, vill bo i Kalmar. Vill jobba med försäljning. Vill jobba som personlig assistent.
Herregud ! Vad vill jag ?
Att allt ska vara som det alltid varit ? Att mina älskade barn bor hos mig, bara mig, för alltid !? Att alla hästar jag en gång ägt/hyrt/varit fodervärd på kommer tillbaka ! Att alla alltid kommer leva ! Att ingen får cancer. Att jag finns till för mina 5 barn.....
virrpanna.com
Körövningen var kul ikväll. Som vanligt ! Vi känns som en stor familj. Men jag kan inte vara tyst. Som vanligt. Måste flika in fåniga kommentarer. Få folk att skratta. Att jag aldrig lär mig.
Vi övade på sånger de ska sjunga på lördag. Då jag inte kan vara med, tyvärr. Det är körkalas just på lördag, när jag ska delta i körkampen, ju ! Såå himla typiskt när kuliga grejer krockar.

Johanna min lilla goding (jaa, lilla, hon e bara 16 år) hade lagt in en underbar bild på henne,, Elin och Ida på sin blogg.
Den kommer här. Stolt ? JAHAAADU !!!!!!!!!!
Imorrn är jag LEDIG heeeeeela dan ! Lovely !

Tjingeling
Eva

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Gud vilken bra bild, jätteefina flickor är lite avis på dej, men men... jag får invänta "sonhustrun" men kommer nog att dröja, verkar vara intresserad av allt annat. ses ha de gott/ I-M

Svar: Tack snälla I-M ! Ja vi ses ju snart :-) Kram
Eva Pålsson

2012-11-06 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0